Dietní jídelníček na hubnutí na míru a online

Dietní jídelníček na hubnutí pro ženy i muže sestavený výživovým poradcem z běžně dostupných potravin


Chtěli byste být štíhlí, mít plno energie, zvládat vše s radostí a úsměvem na tváři, ale jste akorát tak unavení, znechucení a večer padnete do postele? Řešíte stále dokola, jak se zbavit nechtěných kilogramů, ale nedaří se Vám to? A když už nějaké to kilo či dokonce i desítky kil shodíte, tak je po čase přiberete nazpět a s pár kily ještě k tomu navíc?

Tak nebuďte už smutní, máme pro Vás totiž řešení! A navíc absolutně přirozené, tedy bez různých koktejlů, či "zázračných tablet" na hubnutí. Jednoduše si jen budete vážit jídlo, které budete jíst. Ano, nic víc v tom nehledejte, bude Vám stačit kuchyňská váha! Protože právě to množství snědeného jídla může za to, že se Vám hubnout nedaří. Taky už jste si zkoušeli porce snižovat a snižovat..... a pořád nic? Opak je totiž řešením!
Věřte nám, protože z praxe víme, že musíte jíst, abyste zhubli!

Zažijte tu změnu, kdy jste nadšení, plní energie a života a zároveň se Vám daří hubnout a navíc bez hladu. Pojďte hubnout s námi a poznáte, že hubnutí s dietním jídelníčkem je velmi jednoduché a účinné! Máme spoustu spokojených klientek a klientů, kteří s námi zhubli, ale navíc potom nepřibrali, jak je tomu dnes u různých drastických diet.

Zvolte si cestu jistoty, nikoliv rychlosti - v tom je tajemství lidí, kteří to dokázali!


Chcete tedy konečně a jednou provždy zhubnout, ale nevíte si rady, jak se stravovat? Co vlastně jíst, kolik toho jíst, kdy jíst a nejíst, co v noci apod...? Pak si zvolte náš dietní jídelníček na hubnutí, který Vám sestavíme přímo na míru a on-line a z běžně dostupných potravin.

Dietní jídelníček Vám vypracujeme a pošleme na email do 3 dnů!


Každé jídlo dne od snídaně po večeři si jednoduše
ve svém jídelníčku vyberete podle svých chutí a nálady!
A pokud budete svůj jídelníček na hubnutí dodržovat,
pak Vás nebude "honit mlsná", nebudete mít hlad a
budete hubnout až 5 kg měsíčně!
Nebudete muset počítat kalorie ani množství živin a parádně si pochutnáte na jídle, protože jsou v dietním jídelníčku velmi chutná, zdravá a nízkokalorická jídla dle našich RECEPTŮ - studená i teplá jídla.
Výborná a jednoduchá jídla!


Co je to dietní jídelníček na hubnutí na míru a on-line?


Jídelníček na hubnutí Dietní jídelníček je ucelený návod pro Vaše zdravé hubnutí (několik dokumentů), který Vám nastavíme a vypracujeme na míru a on-line na základě Vašich osobních údajů, které nám poskytnete prostřednictvím žádosti o vypracování (on-line formuláře).

Jsme výživoví poradci a náš dietní jídelníček na hubnutí, který Vám sestavíme přímo Vám na míru bude splňovat denní potřeby právě Vašeho organismu (dostatečné množství veškerých živin a energie) a to je základem zdravého a úspěšného hubnutí bez následného jo-jo efektu!


Jak vypadá hotový dietní jídelníček a co zahrnuje?

Pojďme se tedy podívat, co v rámci dietního jídelníčku získáte:


Dietní jídelníček na hubnutí nyní za parádní ceny!

Pozor! Vaše poslední šance získat dietní jídelníček levněji skončí 9. 5. 2015 !!!
» Dietní jídelníček na míru «
 
» Balíčky na hubnutí na míru «
 
na týden
7 dní
+ 7 dní ZDARMA
 
na měsíc
30 dní
+ BONUSY
 
na 2 měsíce
60 dní
+ BONUSY
 
VÝHODNÝ balíček
na hubnutí
na 3 až 6 měsíců
+ BONUSY
KOMPLEXNÍ balíček
na hubnutí
na 3 až 9 měsíců
+ BONUSY
  890,- Kč  
  690 Kč  
  1.390,- Kč  
  990 Kč  
  1.990,- Kč  
  1390 Kč  
 
  4.470,- Kč  
 1190 Kč  
  7.470,- Kč  
 2990 Kč  






21 + 1 důvod, proč si nechat sestavit dietní jídelníček:

Aneb čeho všeho dosáhnete, když budete používat svůj dietní jídelníček sestavený přímo Vám na míru a on-line?:


  Budete hubnout až 5kg za měsíc (průměrně)!
  Zbavíte se přebytečných tukových zásob!
  Budete hubnout na tucích, nikoliv na svalech!
  Nebudete muset počítat kalorie!
  Nebudete muset počítat ani množství živin (bílkovin, sacharidů a tuků)!
  Budete mít jistotu, že máte v jídelníčku vhodné množství energie pro své hubnutí!
  Budete mít jistotu, že máte ve svém jídelníčku vyvážené množství živin!
  Budete si moci s jídelníčkem hrát (výhodou je variabilita jídel)!
  Každé jídlo dne (od snídaně až do večeře) si vyberete podle svých chutí!
  Nebudete trpět chutěmi!
  Nebudete mít hlad!
  Pochutnáte si na normálním jídle!
  Pročistíte si svůj organismus (dojde k tzv. detoxikaci)!
  Zaktivujete svůj metabolismus (zrychlíte své spalování)!
  Už po pár dnech budete mít více energie!
  Upraví se Vám zažívání!
  Budete lépe zvládat stres!
  Zdravou životosprávou budete předcházet civilizačním chorobám!
  V důsledku zdravé životosprávy se Vám zlepší kvalita spánku, pleti, nehtů a vlasů!
  Nemusíte nikam docházet, vše vyřešíte v pohodlí svého domova!
  Ušetříte i na jídle (zdravé stravování totiž v konečném důsledku vyjde levněji)!

  Navíc můžete získat svůj dietní jídelníček na
hubnutí s plánem a různými bonusy ve formě
BALÍČKŮ NA HUBNUTÍ NYNÍ až se 73% SLEVOU !!!


Další podrobné informace o dietním jídelníčku na hubnutí:




Pro koho je dietní jídelníček vhodný a doporučení výběru


Dietní jídelníček sestavený naším výživovým poradcem na míru splňuje denní potřeby právě Vašeho organismu (dostatečné a vyvážené množství živin a energie) a to je základem zdravého a úspěšného hubnutí bez následného jo-jo efektu, proto je jídelníček vhodný téměř pro každého kromě vegetariánů a veganů (dietní jídelníček, který sestavujeme, totiž zahrnuje i maso). Dietní jídelníček na míru sestavujeme klientům a klientkám:

  mužům i ženám od 18-ti let,
  kteří chtějí zhubnout pomocí úpravy stravovacího režimu,
  kteří trpí cukrovkou (diabetem mellitus typu 1 nebo 2),
  kteří mají vysoký či nízký krevní tlak,
  kteří mají vysoký cholesterol,
  kteří trpí poruchou funkce štítné žlázy,
  kteří trpí dalšími civilizačními chorobami,
  kteří trpí alergií na lepek (celiakií),
  kteří trpí dalšími potravinovými alergiemi
      (na ovoce, ořechy, ryby apod.)


Naše doporučení při výběru Vašeho dietního jídelníčku

Vybrat si samozřejmě můžete podle sebe, či svých finančních možností.
Pokud chcete zhubnout až 10kg   minimálně Dietní jídelníček na týden
Pokud chcete zhubnout 10kg a více      Dietní jídelníček na 30 či 60 dní, nebo balíčky
Pokud chcete zhubnout 30kg a více      KOMPLEXNÍ balíček na hubnutí

S dietním jídelníčkem a celým balíčkem, který si zvolíte, můžete zhubnout třeba i 50kg a více! Pokud chcete zhubnout více než 10 kg (např. 25kg), pak Vám však doporučujeme VÝHODNÝ nebo KOMPLEXNÍ balíček na hubnutí na 3 až 9 měsíců, abyste měli vyšší či maximální variabilitu jídel a potravin, protože je velice důležité, abyste při hubnutí, které trvá déle (např. 5 měsíců), měli na výběr z většího množství jídel a potravin a např. v KOMPLEXNÍM balíčku na hubnutí je dokonce přes 1300 jídel s přesným množstvím gramů přímo pro Vás na míru. Postupem času se také naučíte sestavovat si jídelníček sami. K tomu Vám pomůže právě náš dietní plán, který je součástí těchto VÝHODNÝCH balíčků na hubnutí se SLEVOU až 73%

Záleží tedy jen na Vás, kolik chcete mít možností a variant jídel a potravin. Při hubnutí můžete totiž v jídelníčku vše variovat a opakovat (např. jídelníček na měsíc zahrnuje 30 variant u každého hlavního chodu + 41 variant svačin a to vše můžete každý den různě kombinovat a opakovat celý jídelníček např. 3 měsíce). Výběr je na Vás! Kolik chcete mít jídel a potravin na výběr? A kolik jste ochotni investovat do svého zdravého a úšpěšného hubnutí? U našich klientů je nejoblíbenější VÝHODNÝ balíček na hubnutí na 3 až 6 měsíců, protože zahrnuje i dietní plán a bonusy.

Z jakých potravin je dietní jídelníček sestavován?


Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku Aby byl dietní jídelníček účinný a hubnutí s ním úspěšné, musí být sestaven nejen Vám na míru, ale také z kvalitních výživných potravin. Teď si možná říkáte: "Jídlo v tom jídelníčku bude určitě drahé! A určitě všechno neseženu." Nebojte se, seženete vše a ještě ušetříte! Předpokládáme, že přes den určitě jíte a kupujete si běžné potraviny, ale také předpokládáme, že si vybíráte ty "nesprávné" a navíc utrácíte za různé pochutiny přes den.

Dnes si např. kupujete klasické těstoviny, které sice koupíte za 15,-Kč, ale dodají Vám prázdné kalorie (energii), protože obsahují minimum živin a jsou "hladové", jelikož mají vyšší glykemický index a to Vaše hubnutí brzdí, protože pak trpíte chutěmi a většinou pak sáhnete po dalším "nesprávném" jídle, nebo dokonce po sladkostech, které také nejsou zrovna levné. Kdežto celozrnné těstoviny seženete dnes bez problémů za 25,-Kč a zároveň dodáte tělu více živin, mají nižší glykemický index (tzn., že Vás i na delší dobu zasytí a "nehoní Vás mlsná") a dokonce mají i méně kalorií! A navíc Vám vystačí jedno balení i na více porcí, protože většina lidí konzumuje velké porce příloh, než je pro hubnutí vhodné. To tedy znamená, že ještě ušetříte! Takto je to v podstatě u všech potravin: u rýže, pečiva atd., jejichž seznam naleznete níže.

Téměř každý člověk samozřejmě řeší náklady na své hubnutí, tedy i škálu potravin a jejich dostupnost a protože víme, že některé ukázkové dietní jídelníčky, se kterými jste se mohli setkat, jsou většinou sestavené z potravin, které si nemůže každý dovolit (např. čerstvé ryby jako je tuňák nebo losos), pak Vás chceme ujistit, že nebudete utrácet za drahé a těžko dostupné potraviny.

V dietním jídelníčku, který Vám sestavíme na míru, jsou potraviny, které dnes už bez problémů seženete v normálních prodejnách a hypermarketech (jako je Lídl, Penny, Kaufland, Albert apod.) či v obchodě "zdravé výživy" apod.

Zde naleznete rozpis potravin, ze kterých standardně dietní jídelníček sestavujeme na míru. Zohledňujeme i potravinové alergie a pokud nějakou alergií trpíte, pak to jednoduše vyplníte v žádosti a my Vám podle toho dietní jídelníček sestavíme.

Dietní jídelníček zahrnuje potraviny (rozdělené do 4 skupin):

1. skupina - Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku:

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem bílkovin, které klientům zařazujeme do dietního jídelníčku.

Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku Sýry polotvrdé - do 30% tuků v sušině, můžete v dietním  jídelníčku zaměňovat - např. Eidam, Tilsit, Ementál apod. (do 15g tuků na 100g - tj. např. 50% sušiny a 30% tuků v sušině)
Sýry měkké - nízkotučné do 8% tuků - Mozzarella light
Sýry tvarohové měkké - nízkotučné do 5% tuků - Cottage
Olomoucké tvarůžky
Tvarohy bílé - polotučné (cca 2-3% tuků)
Ostatní mléčné výrobky - zakysané a nezakysané výrobky (mléko, jogurty, jogurtové nápoje, smetana atd...)
Slepičí vejce - vejce celá a vaječné bílky
Šmakoun - je výrobek z vaječných bílků (množství v gramech si v jídelníčku budete moci nahradit i vařeným vaječným bílkem)
Šunka velmi libová - do 5% tuků a s obsahem svaloviny minimálně 85% (např. v Lídlu prodávají i 97%)
Konzervované ryby - v solném nálevu: např. tuňák ve vlastní šťávě, nebo rybičky atd..
Ryby - čerstvé či mražené bez přidané vody: např. rybí filé (z tresky - v jídelníčku je nejčastěji), či treska, pstruh, pangas, kapr atd...
Kuřecí maso - prsní i stehenní - toto maso se v jídelníčku vyskytuje nejvíce (poté následují z bílého masa ryby)
Krůtí, či králičí maso
Hovězí maso libové - (2krát za měsíc) zadní, může být i přední, které je levnější - doporučujeme kupovat v řeznictví, než v hypermarketech, protože je nejen levnější, ale není napuštěné vodou a stojí většinou cca 200,- Kč/kg dokonce i falešná svíčková
Vepřové maso libové - (max. 2krát za měsíc) nejvhodnější je vepřová panenka s ohledem na obsah tuků - seženete ji také u řezníka daleko levněji (cca 160,- Kč/kg)
Rostlinná masa - sojové maso (kostky, nudličky, drť - velice levné - seženete 100g do 20,- Kč), seitan (rostlinná náhrada masa vyrobená z mouky - můžete si dokonce vyrobit doma)
Tofu (sojový sýr) - tofu natural, tofu uzené apod. (cca 15% bílkovin a do 5% tuků)
Vnitřnosti - do dietního jídelníčku zařazujeme pouze játra: hovězí, vepřová, či kuřecí a s ohledem na vysoký obsah cholesterolu je zařazujeme max. 1krát za měsíc

2. skupina - Sacharidová jídla v dietním jídelníčku (přílohy):

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem sacharidů a s max. středním glykemickým indexem, které zařazujeme do dietního jídelníčku.

Celozrnné pečivo, cereálie a knäckebrot - nikoliv tmavé pečivo, to totiž neznamená, že je celozrnné a většinou bývá i obarvené a jíte tedy tzv. "prázdné kilojouly", dodáte tělu energii, ale žádné či minimální množství živin a především jsou to v takovém případě pečiva hlavně sacharidy s vysokým glykemickým indexem, což hubnutí nepomáhá a není to ani zdravé.
Také cereální neznamená celozrnné. Cereálie jsou obiloviny a to celozrnné ale i necelozrnné. Výhodou celozrnných cereálií je z výživového hlediska vyšší obsah vitamínů, minerálů a dalších cenných látek, které pocházejí z obalové vrstvy nebo-li otruby a ze zárodku nebo-li klíčku.
Kvalitu pečiva většinou poznáte nejen podle složení, ale také podle vysokého obsahu vlákniny a bílkovin. Někteří výrobci dokonce uvádějí na obalu i obsah dalších mikroživin (vitamínů a minerálů) a to samozřejmě i u jiných potravin.

Pečivo si můžete dokonce upéct i doma a budete tak mít jistotu, že jíte celozrnné - je to velice snadné a důležitý je samozřejmě základ. Tou je celozrnná mouka (pšeničná, žitná, pšenično-žitná a nejkvalitnější je špaldová). Recept na domácí levné, rychlé a výborné celozrnné pečivo Vám samozřejmě poskytneme s dietním jídelníčkem.

Do dietního jídelníčku zařazujeme další kvalitní přílohy!

Brambory - nejlépe rané, protože jsou nejvýživnější.
Rýži - dlouhozrnnou a nejlépe neloupanou či maximálně pololoupanou a samozřejmě můžete i hnědou.
Těstoviny - nejlépe celozrnné.
Luštěniny: cizrna, čočka, hrách a fazole a samozřejmě i barevné. Luštěniny byste měli jíst alespoň 1krát týdně. Pokud Vám nyní způsobují zažívací potíže (např. velké nadýmání), pak je to způsobeno tím, že je nejíte pravidelně a Vaše tělo na ně není jednoduše zvyklé. Pokud je do svého jídelníčku zařadíte, časem tyto potíže zmizí. Luštěniny také obsahují velké množství bílkovin, ale v dietním jídelníčku jsou z důvodu vyššího podílu (cca 60:20) zahrnuty právě do sacharidových jídel.
Pohanka, polenta, bulgur a kuskus.

3. skupina - Tuky v dietním jídelníčku nesmí chybět!

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem tuků, které klientům zařazujeme do dietního jídelníčku.

Rostlinné oleje např. řepkový či slunečnicový, nebo olivový apod.
Lučina přírodní k mazání na pečivo
Margarín do 50% tuků k mazání na pečivo
Majonéza light, Tatarská omáčka light, sojanéza, tofunéza atd...
Výhodou tuků je, že mají zanedbatelný obsah sacharidů a bílkovin (olej má nulové hodnoty) a proto k dietnímu jídelníčku dostanete jednoduchou přepočtovou tabulku, podle které si budete moci tuky v každém jídle zaměňovat se zachováním vyváženosti živin.

4. skupina - Zelenina a ovoce v dietním jídelníčku


Ovoce si budete moci v dietním jídelníčku vybírat dle bezproblémovosti a vzájemně kombinovat (samozřejmě si budete moci dát jeden druh, nebo si připravit ovocný salát).

Zelenina je součástí každého hlavního chodu, kterou si budete taktéž moci zaměňovat dle svých chutí a samozřejmě konzumovat i ke svačinám a dokonce i pozdě večer - u zeleniny se totiž žádné meze nekladou, protože obsahuje minimální množství kalorií, ale snižuje glykemický index jídla (toto dělají i bílkovinná jídla) a nasycenost Vám vydrží delší dobu i díky vláknině v ní obsažené.


Dietní jídelníček na hubnutí na měsíc (30 dní), nebo 60 dní


  splňuje energetické a nutriční požadavky právě Vašeho organismu!
  dodáte tělu dostatek energie i živin pro správný chod!
  živiny tělu dodáte ve vyváženém množství!
  v důsledku dostatečného množství energie a živin si zrychlíte metabolismus!
  spálíte tak více energie než sníte a přitom nebudete mít hlad!

Nejedná se jen o samotný rozvrh jídel, ale hned o několik dokumentů a samozřejmě i spoustu informací (viz níže: Jak dietní jídelníček vypadá a co zahrnuje), mezi kterými naleznete zásadní dokument = jídelníček na hubnutí. Jedná se o rozpis jídel přímo pro Vás na míru s uvedenou gramáží a s uvedením množství energie (kJ), bílkovin, sacharidů a tuků v gramech a to u každého jídla, které si podle jídelníčku dáte. Obědy a večeře si připravíte dle jednoduchých a velice chutných receptů, které k jídelníčku dostanete (recepty jsou na teplou i studenou kuchyni a gramáž=množství ingrediencí si dáte jednoduše podle svého jídelníčku). Tato jídla jsou samozřejmě vhodná i pro Vaší rodinu, což znamená, že nebudete muset vařit více jídel (např. jedno pro sebe a druhé pro zbytek rodiny).

Dietní jídelníček dále zahrnuje informativní a naučné dokumenty, také vypracované přímo pro Vás na míru a to od analýzy Vaší postavy, přes Vaši energeticko-nutriční bilanci až po další velice důležitý dokument = pravidla zdravého stravování a doporučení k jídelníčku.
Dietní jídelníček sestavený výživovým poradcem na míru má tedy dohromady od 47 stránek formátu A4. Záleží na variantě jídelníčku, který si vyberete (dietní jídelníček na hubnutí na míru na 30 dní nebo 60 dní).

Svůj dietní jídelníček na míru můžete získat i v rámci
našich balíčků na hubnutí včetně dietního plánu a bonusů!


S dietním jídelníčkem na hubnutí na měsíc (30 dní)
nejenže zhubnete, ale zároveň Vám pomůže vylepšit stávající stravovací režim za účelem upevnění zdraví a zlepšení celkové kondice. Tento dietní jídelníček můžete s totiž dodržovat např. i 3 měsíce, během kterých si svůj nový režim úplně osvojíte! Pokud budete chtít zhubnout více např. 20 nebo 30kg, pak Vám doporučujeme nechat si vypracovat po uplynutí cca 2-3 měsíců třeba dietní jídelníček na dalších 30 dní - tedy nové varianty jídel, či dokonce dietní plán (buď malý nebo velký), abyste svůj stravovací režim mohli úplně rozšířit a zkoušet i další a nová jídla.
Dietní jídelníček na měsíc (30 dní) zahrnuje: 30 variant snídaní, 30 obědů a 30 večeří včetně receptů a 41 variant svačin.
Dietní jídelníček na 2 měsíce (60 dní) zahrnuje: 60 variant snídaní, 60 obědů a 60 večeří včetně receptů a 41 variant svačin.

Jediným krokem je vybrat si tu svou variantu dietního jídelníčku a vyplnit žádost o jeho vypracování. Svůj dietní jídelníček si můžete nyní naposledy vybrat z 5 variant!


Vyberte si svůj dietní jídelníček na míru:





Líbí se Vám naše stránky www.JakZdraveZhubnout.cz?