Dietní jídelníček na míru a online pro ženy i muže

Dietní jídelníček sestavený z běžně dostupných potravin

Chcete zhubnout, ale nevíte, jak se při hubnutí stravovat? Co jíst, kolik toho jíst a kdy? Pak si vyberte dietní jídelníček! Dietní jídelníček na hubnutí Vám sestavíme přímo na míru a on-line (tedy na dálku přes internet) a jen z běžně dostupných potravin. Sami tak poznáte, že hubnutí s dietním jídelníčkem je velmi jednoduché a účinné!

Podrobné informace o dietním jídelníčku na míru a on-line:


Dietní jídelníček Vám vypracuje výživový poradce na míru do 2 dnů!


Co je to dietní jídelníček na míru a on-line?


Dietní jídelníček je návod pro zdravé hubnutí (několik dokumentů), který Vám nastaví a vypracuje výživový poradce na míru na základě Vašich osobních údajů, které nám poskytnete prostřednictvím žádosti o vypracování (on-line formuláře).

Nejedná se tedy jen o samotný rozvrh jídel, ale hned o několik dokumentů a samozřejmě i spoustu informací (viz níže: Jak dietní jídelníček vypadá a co zahrnuje), mezi kterými naleznete zásadní dokument = jídelníček na hubnutí. Jedná se o rozpis jídel přímo pro Vás na míru s uvedenou gramáží a s uvedeným množství energie (kJ), bílkovin, sacharidů a tuků v gramech a to u každého jídla, které si podle jídelníčku dáte. Obědy a večeře si připravíte dle jednoduchých a velice chutných receptů, které k jídelníčku dostanete (recepty jsou na teplou i studenou kuchyni a gramáž=množství ingrediencí si dáte jednoduše podle svého jídelníčku). Tato jídla jsou samozřejmě vhodná i pro Vaší rodinu, což znamená, že nebudete muset vařit více jídel (např. jedno pro sebe a druhé pro zbytek rodiny).

Dietní jídelníček dále zahrnuje informativní a naučné dokumenty, také vypracované přímo pro Vás na míru a to od analýzy Vaší postavy, přes Vaši energeticko-nutriční bilanci až po další velice důležitý dokument = pravidla stravování a doporučení k jídelníčku.
Dietní jídelníček sestavený výživovým poradcem na míru má tedy dohromady od 47 stránek formátu A4. Záleží na variantě jídelníčku, který si vyberete (dietní jídelníček na hubnutí na míru na 30 dní, nebo dietní jídelníček na 60 dní, který můžete nyní získat s Výhodnými balíčky na hubnutí s 50% slevou.


Jak vypadá hotový dietní jídelníček a co vše zahrnuje?


Pojďme se tedy podívat, co v rámci celého dietního jídelníčku získáte, pokud se s námi pustíte do hubnutí:
Kliknutím na názvy dokumentů se dozvíte o každém z nich více informací a zároveň se můžete podívat na jejich náhledy.





Nyní můžete svůj dietní jídelníček na míru získat i v rámci Výhodných balíčků na hubnutí včetně dietního plánu a bonusů!



Pro koho je dietní jídelníček vhodný a doporučení výběru


Dietní jídelníček sestavený výživovým poradcem na míru splňuje denní potřeby právě Vašeho organismu (dostatečné a vyvážené množství živin a energie) a to je základem zdravého a úspěšného hubnutí bez následného jo-jo efektu, proto je jídelníček vhodný téměř pro každého kromě vegetariánů a veganů (dietní jídelníček, který sestavujeme, totiž zahrnuje i maso). Dietní jídelníček na míru sestavujeme klientům a klientkám:

  mužům i ženám od 18-ti let,
  kteří chtějí zhubnout pomocí úpravy stravovacího režimu,
  kteří trpí cukrovkou (diabetem mellitus typu 1 nebo 2),
  kteří mají vysoký či nízký krevní tlak,
  kteří mají vysoký cholesterol,
  kteří trpí poruchou funkce štítné žlázy,
  kteří trpí dalšími civilizačními chorobami,
  kteří trpí alergií na lepek (celiakií),
  kteří trpí dalšími potravinovými alergiemi
      (na ovoce, ořechy, ryby apod.)


Doporučení při výběru dietního jídelníčku:
Vybrat si samozřejmě můžete podle sebe, či svých finančních možností.
Pokud chcete zhubnout až 10kg   Dietní jídelníček na měsíc (30 dní)
Pokud chcete zhubnout 10kg a více      Výhodný balíček na hubnutí
Pokud chcete zhubnout 10kg a více      KOMPLEXNÍ Výhodný balíček na hubnutí

S dietním jídelníčkem či balíčkem - tedy s dietním režimem, který si zvolíte, můžete zhubnout třeba i 50kg! Pokud chcete zhubnout více než 10 kg, pak Vám však doporučujeme alespoň " Výhodný balíček na hubnutí", abyste měli vysokou variabilitu jídel a potravin, protože je velice důležité, abyste při hubnutí, které trvá déle (např. 3 měsíce a více), měli na výběr z většího množství jídel a potravin a ve Výhodném balíčku na hubnutí je přes 500 jídel s přesným množstvím gramů přímo pro Vás na míru a v KOMPLEXNÍM balíčku dokonce přes 1300 jídel. Postupem času se také naučíte sestavovat si jídelníček sami. K tomu Vám pomůže právě náš dietní plán, který je součástí balíčků.
A pokud chcete mít kompletní řešení pro své hubnutí a mít tak maximální variabilitu jídel a potravin a to bez ohledu na to, kolik chcete zhubnout, pak Vám doporučujeme zvolit si KOMPLEXNÍ výhodný balíček na hubnutí, který zahrnuje dietní stravovací plán na hubnutí kompletní (velký = 39 stránek formátu A4 s rozpisem potravin), zároveň i dietní jídelníček na 60 dní a dokonce i bonusy v hodnotě 1.290,- Kč ZDARMA.

Záleží tedy jen na Vás, kolik chcete mít možností a variant jídel a potravin. Při hubnutí můžete totiž v jídelníčku vše variovat a opakovat (např. jídelníček na měsíc zahrnuje 30 variant u každého hlavního chodu + 41 variant svačin a to vše můžete každý den různě kombinovat a opakovat celý jídelníček třeba i 3 měsíce). V průběhu hubnutí si samozřejmě budete moci od nás nechat sestavit třeba i komplexní balíček.

Z jakých potravin je dietní jídelníček sestavován?


Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku Aby byl dietní jídelníček účinný a hubnutí s ním úspěšné, musí být sestaven nejen Vám na míru, ale také z kvalitních výživných potravin. Teď si možná říkáte: "Jídlo v tom jídelníčku bude určitě drahé! A určitě všechno neseženu." Nebojte se, seženete vše a ještě ušetříte! Předpokládáme, že přes den určitě jíte a kupujete si běžné potraviny, ale také předpokládáme, že si vybíráte ty "nesprávné" a navíc utrácíte za různé pochutiny přes den.

Dnes si např. kupujete klasické těstoviny, které sice koupíte za 15,-Kč, ale dodají Vám prázdné kalorie (energii), protože obsahují minimum živin a jsou "hladové", jelikož mají vyšší glykemický index a to Vaše hubnutí brzdí, protože pak trpíte chutěmi a většinou pak sáhnete po dalším "nesprávném" jídle, nebo dokonce po sladkostech, které také nejsou zrovna levné. Kdežto celozrnné těstoviny seženete dnes bez problémů za 25,-Kč a zároveň dodáte tělu více živin, mají nižší glykemický index (tzn., že Vás i na delší dobu zasytí a "nehoní Vás mlsná") a dokonce mají i méně kalorií! A navíc Vám vystačí jedno balení i na více porcí, protože většina lidí konzumuje velké porce příloh, než je pro hubnutí vhodné. To tedy znamená, že ještě ušetříte! Takto je to v podstatě u všech potravin: u rýže, pečiva atd., jejichž seznam naleznete níže.

Téměř každý člověk samozřejmě řeší náklady na své hubnutí, tedy i škálu potravin a jejich dostupnost a protože víme, že některé ukázkové dietní jídelníčky, se kterými jste se mohli setkat, jsou většinou sestavené z potravin, které si nemůže každý dovolit (např. čerstvé ryby jako je tuňák nebo losos), pak Vás chceme ujistit, že nebudete utrácet za drahé a těžko dostupné potraviny.

V dietním jídelníčku, který Vám sestavíme na míru, jsou potraviny, které dnes už bez problémů seženete v normálních prodejnách a hypermarketech (jako je Lídl, Penny, Kaufland, Albert apod.) či v obchodě "zdravé výživy" apod.

Zde naleznete rozpis potravin, ze kterých standardně dietní jídelníček sestavujeme na míru. Zohledňujeme i potravinové alergie a pokud nějakou alergií trpíte, pak to jednoduše vyplníte v žádosti a my Vám podle toho dietní jídelníček sestavíme.

Dietní jídelníček zahrnuje tyto potraviny (rozdělené do 4 skupin):

Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku:

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem bílkovin, které klientům zařazujeme do dietního jídelníčku.

Bílkovinná jídla v dietním jídelníčku Sýry polotvrdé - do 30% tuků v sušině, můžete v dietním  jídelníčku zaměňovat - např. Eidam, Tilsit, Ementál apod. (do 15g tuků na 100g - tj. např. 50% sušiny a 30% tuků v sušině)
Sýry měkké - nízkotučné do 8% tuků - Mozzarella light
Sýry tvarohové měkké - nízkotučné do 5% tuků - Cottage
Olomoucké tvarůžky
Tvarohy bílé - polotučné (cca 2-3% tuků)
Ostatní mléčné výrobky - zakysané a nezakysané výrobky (mléko, jogurty, jogurtové nápoje, smetana atd...)
Slepičí vejce - vejce celá a vaječné bílky
Šmakoun - je výrobek z vaječných bílků (množství v gramech si v jídelníčku budete moci nahradit i vařeným vaječným bílkem)
Šunka velmi libová - do 5% tuků a s obsahem svaloviny minimálně 85% (např. v Lídlu prodávají i 97%)
Konzervované ryby - v solném nálevu: např. tuňák ve vlastní šťávě, nebo rybičky atd..
Ryby - čerstvé či mražené bez přidané vody: např. rybí filé (z tresky - v jídelníčku je nejčastěji), či treska, pstruh, pangas, kapr atd...
Kuřecí maso - prsní i stehenní - toto maso se v jídelníčku vyskytuje nejvíce (poté následují z bílého masa ryby)
Krůtí, či králičí maso
Hovězí maso libové - (2krát za měsíc) zadní, může být i přední, které je levnější - doporučujeme kupovat v řeznictví, než v hypermarketech, protože je nejen levnější, ale není napuštěné vodou a stojí většinou cca 200,- Kč/kg dokonce i falešná svíčková
Vepřové maso libové - (max. 2krát za měsíc) nejvhodnější je vepřová panenka s ohledem na obsah tuků - seženete ji také u řezníka daleko levněji (cca 160,- Kč/kg)
Rostlinná masa - sojové maso (kostky, nudličky, drť - velice levné - seženete 100g do 20,- Kč), seitan (rostlinná náhrada masa vyrobená z mouky - můžete si dokonce vyrobit doma)
Tofu (sojový sýr) - tofu natural, tofu uzené apod. (cca 15% bílkovin a do 5% tuků)
Vnitřnosti - do dietního jídelníčku zařazujeme pouze játra: hovězí, vepřová, či kuřecí a s ohledem na vysoký obsah cholesterolu je zařazujeme max. 1krát za měsíc

Sacharidová jídla v dietním jídelníčku (přílohy):

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem sacharidů a s max. středním glykemickým indexem, které zařazujeme do dietního jídelníčku.

Celozrnné pečivo, cereálie a knäckebrot - nikoliv tmavé pečivo, to totiž neznamená, že je celozrnné a většinou bývá i obarvené a jíte tedy tzv. "prázdné kilojouly", dodáte tělu energii, ale žádné či minimální množství živin a především jsou to v takovém případě pečiva hlavně sacharidy s vysokým glykemickým indexem, což hubnutí nepomáhá a není to ani zdravé.
Také cereální neznamená celozrnné. Cereálie jsou obiloviny a to celozrnné ale i necelozrnné. Výhodou celozrnných cereálií je z výživového hlediska vyšší obsah vitamínů, minerálů a dalších cenných látek, které pocházejí z obalové vrstvy nebo-li otruby a ze zárodku nebo-li klíčku.
Kvalitu pečiva většinou poznáte nejen podle složení, ale také podle vysokého obsahu vlákniny a bílkovin. Někteří výrobci dokonce uvádějí na obalu i obsah dalších mikroživin (vitamínů a minerálů) a to samozřejmě i u jiných potravin.

Pečivo si můžete dokonce upéct i doma a budete tak mít jistotu, že jíte celozrnné - je to velice snadné a důležitý je samozřejmě základ. Tou je celozrnná mouka (pšeničná, žitná, pšenično-žitná a nejkvalitnější je špaldová). Recept na domácí levné, rychlé a výborné celozrnné pečivo Vám samozřejmě poskytneme s dietním jídelníčkem.

Do dietního jídelníčku zařazujeme další kvalitní přílohy!

Brambory - nejlépe rané, protože jsou nejvýživnější.
Rýži - dlouhozrnnou a nejlépe neloupanou či maximálně pololoupanou a samozřejmě můžete i hnědou.
Těstoviny - nejlépe celozrnné.
Luštěniny: cizrna, čočka, hrách a fazole a samozřejmě i barevné. Luštěniny byste měli jíst alespoň 1krát týdně. Pokud Vám nyní způsobují zažívací potíže (např. velké nadýmání), pak je to způsobeno tím, že je nejíte pravidelně a Vaše tělo na ně není jednoduše zvyklé. Pokud je do svého jídelníčku zařadíte, časem tyto potíže zmizí. Luštěniny také obsahují velké množství bílkovin, ale v dietním jídelníčku jsou z důvodu vyššího podílu (cca 60:20) zahrnuty právě do sacharidových jídel.
Pohanka, polenta, bulgur a kuskus.

Tuky v dietním jídelníčku nesmí chybět!

Jedná se o potraviny s vysokým obsahem tuků, které klientům zařazujeme do dietního jídelníčku.

Rostlinné oleje např. řepkový či slunečnicový, nebo olivový apod.
Lučina přírodní k mazání na pečivo
Margarín do 50% tuků k mazání na pečivo
Majonéza light, Tatarská omáčka light, sojanéza, tofunéza atd...
Výhodou tuků je, že mají zanedbatelný obsah sacharidů a bílkovin (olej má nulové hodnoty) a proto k dietnímu jídelníčku dostanete jednoduchou přepočtovou tabulku, podle které si budete moci tuky v každém jídle zaměňovat se zachováním vyváženosti živin.

Zelenina a ovoce v dietním jídelníčku


Ovoce si budete moci v dietním jídelníčku vybírat dle bezproblémovosti a vzájemně kombinovat (samozřejmě si budete moci dát jeden druh, nebo si připravit ovocný salát).

Zelenina je součástí každého hlavního chodu, kterou si budete taktéž moci zaměňovat dle svých chutí a samozřejmě konzumovat i ke svačinám a dokonce i pozdě večer - u zeleniny se totiž žádné meze nekladou, protože obsahuje minimální množství kalorií, ale snižuje glykemický index jídla (toto dělají i bílkovinná jídla) a nasycenost Vám vydrží delší dobu i díky vláknině v ní obsažené.


Jak a proč dietní jídelníček funguje


Jídelníček na hubnutí Dietní jídelníček na míru funguje, protože:

  splňuje energetické a nutriční požadavky právě Vašeho organismu!
  dodáte tělu dostatek energie i živin pro správný chod!
  živiny tělu dodáte ve vyváženém množství!
  v důsledku dostatečného množství energie a živin si zrychlíte metabolismus!
  spálíte tak více energie než sníte a přitom nebudete mít hlad!

» Spočítejte si s naší on-line kalkulačkou, na jakou energii Vám nastavíme dietní jídelníček s vyváženým množstvím živin «


21 důvodů, proč si nechat sestavit dietní jídelníček:


  1. Budete hubnout pouze na tucích, nikoliv na svalech!
  2. Budete hubnout až 5kg za měsíc (průměrně)!
  3. Nebudete muset počítat kalorie!
  4. Nebudete muset počítat ani množství živin (bílkovin, sacharidů a tuků)!
  5. Budete mít jistotu, že máte ve svém jídelníčku vhodné množství energie pro své hubnutí!
  6. Budete mít jistotu, že máte ve svém jídelníčku vyvážené množství živin!
  7. Budete si moci s jídelníčkem hrát (výhodou je variabilita jídel)!
  8. Každé jídlo dne (od snídaně až do večeře) si tak vyberete podle svých chutí!
  9. Nebudete trpět chutěmi!
  10. Nebudete mít hlad!
  11. Pochutnáte si na normálním jídle!
  12. Pročistíte si svůj organismus (dojde k tzv. detoxikaci)!
  13. Zaktivujete svůj metabolismus (zrychlíte své spalování)!
  14. Už po pár dnech budete mít více energie!
  15. Upraví se Vám zažívání!
  16. Budete lépe zvládat stres!
  17. Zdravou životosprávou budete předcházet civilizačním chorobám!
  18. V důsledku zdravé životosprávy se Vám zlepší kvalita spánku!
  19. Nemusíte nikam docházet, vše vyřešíte v pohodlí svého domova!
  20. Navíc můžete nyní získat svou dietu na míru s 50% slevou a různými bonusy!
  21. A ušetříte i na jídle (zdravé stravování totiž v konečném důsledku vyjde levněji)!


Dietní jídelníček na měsíc (30 dní)


Nejedná se pouze o dietní jídelníček na měsíc, ale zároveň o vylepšení stávajícího stravovacího režimu za účelem upevnění zdraví a zlepšení celkové kondice. Tento dietní jídelníček můžete totiž dodržovat i 3 měsíce, během kterých si svůj nový režim úplně osvojíte! Poté Vám doporučujeme nechat si vypracovat kompletní plán, nebo komplexní balíček (pokud bude v nabídce), abyste svůj stravovací režim mohli úplně rozšířit a zkoušet i nová jídla.
Dietní jídelníček na měsíc zahrnuje 30 variant snídaní, 30 variant obědů a 30 variant večeří včetně receptů a 41 variant svačin.
Dietní jídelníček na 2 měsíc - tedy 60 dní zahrnuje dvojnásobné množství variant jídel včetně receptů a nyní je součástí KOMPLEXNÍHO balíčku na hubnutí na míru

Jediným krokem je vybrat si tu svou variantu dietního jídelníčku a vyplnit žádost o jeho vypracování. Svůj dietní jídelníček si můžete vybrat ze 3 variant VČETNĚ VÝHODNÝCH BALÍČKŮ!

Vyberte si svůj dietní jídelníček na míru:





Líbí se Vám naše stránky www.JakZdraveZhubnout.cz?